Forum stworzone przez Dukaia
Każdy zarejestrowany użytkownik forum, powinien od razu zapoznać się i przestrzegać poniżej zapisanych zasad. Zachowanie łamiące zasady tego forum, będzie odpowiednio karane - ostrzeżenie lub natychmiastowy ban na konto. Nagminne łamanie owego regulaminu zakończy się dożywotnim banem na konto.
Rejestrując się na forum akceptujesz ten regulamin.
I.Użytkownicy
1. Zakaz obrażania użytkowników na forum publicznym,jeżeli masz do kogoś sprawę,napisz mu na PW,a obrażony ma prawo zgłosić to moderatorowi forum.
2. Zabronione jest kopiowanie avatarów innych użytkowników forum,w tym moderatorów i administratorów.
3. Zakaz robienia robić sobie sygnatur "Pomogłem daj reputa!"
4. Wybierając nick pamiętaj aby nie był on ciągiem liter ks1837ls,73656djf74,kfjaj58
5. Robiąc nick pamiętaj aby nie był on wurgaryzmem,akcja będzie natychmiastowa!
6. Zabronione jest wstawianie w podpis/avatar treści pornograficznych, obrażających innych użytkowników forum, treści rasistowskich, faszystowskich, itp
7. Każdy użytkownik jest równym wobec prawa. Wyjątkiem jest tylko Administrator oraz Moderator.
8. Jeżeli chodzi o kary proszę wejść do działu Kary tam macie wszystkie ;].
II.Tematy,Sondy,Posty
9. Nie życzymy sobie na forum,tematów takich jak Liczymy do 1000
10. Zakładając nowy temat, pamiętaj, aby nazwa tematu odzwierciedlała treść, jaka się tam znajduje. Tematy typu "help!!!!!!!!!!!!!!", "wejdźcie, dam reputa", itp. będą usuwane.
11. Zakładając nowy temat, upewnij się, że trafia on do dogodnego na to działu. Nie pytaj o sprawy związane z otsem, w dziale o Tibii, można się spytać Moderatorów lub Administratorów,gdzie umieścić dane tematy
12. Zabronione jest robienie spisu silników,jeden spis wystarczy ;]
13. Pytania "dlaczego mój temat został usunięty/zamknięty" są zbyteczne - musiał łamać regulamin, dlatego się to stało.
15. Pisząc posty, nie używaj masy wulgaryzmów oraz kolokwializmów. Pisz tak, aby każdy zdołał zrozumieć to, co masz Nam do przekazania.
16. Nie dubluj postów - używaj opcji "edytuj", gdy chcesz coś jeszcze dodać,itak jest program że niemożesz ;].
17. Nie pisz tego, co pisali poprzednicy - jest to niepotrzebne, a możesz zostać za to niemile nagrodzony.
18. Pisząc post, nie pisz każdego wyrazu z dużej litery, nie używaj mnóstwa kolorów, pogrubień lub capslocka - bo trudniej będzie to rozczytać dla użytkowników.
19. Pisząc post, nie pisz każdego wyrazu z dużej litery, nie używaj mnóstwa kolorów, pogrubień lub capslocka - bo trudniej będzie to rozczytać dla użytkowników.
20. Cytowanie dużych wypowiedzi, bądź wypowiedzi, w których znajduje się zdjęcie, może zakończyć się ostrzeżeniem.
21. Próbuj pisać zgodnie z zasadami ortografii oraz interpunkcji. Zamiast popełniać dużo niechcianych błędów, użyj słownika, bądź programu "Microsoft Office Word" - pomocna może być także przeglądarka "Firefox" wykrywająca błędy.
III. Inne
22. Każdy, kto będzie próbował rozprzestrzeniać jakiekolwiek wirusy, keyloggery, czy inne świństwa zagrażające użytkownikom, zostanie natychmiastowo zbanowany.
23. Reklamowanie swoich for, blogów oraz serwisów jest dozwolone jedynie w podpisie. Tematy, które będą zawierały takowe reklamy, zostaną usunięte, a użytkownik otrzyma bana.
24. Krytykuj poglądy, a nie ich autorów. Nie twórz negatywnych wątków o innych użytkownikach forum.
IV. Moderatorzy
25. Moderatorzy nie mają obowiązku tłumaczenia się przed użytkownikami, a ich zdanie nie podlega dyskusji (chyba, że jakiś moderator został przyjęty na okres testowy).
26. Jeżeli uważasz, że zostałeś źle lub nieuczciwie potraktowany przez moderatora to skontaktuj się z administratorem poprzez PW.
27. Zdanie admina jest "święte" i nie podlega żadnej dyskusji.
28. Nie potrzebujemy postów w stylu "proszę o zamknięcie tematu" - jeżeli nadal jest w nim poruszana dyskusja i/lub są tam ciągłe komentarze, to znaczy, że temat cieszy się zainteresowaniem. Posty takie będą warnowane - bo w końcu moderator wie, co ma zrobić i nikt z Was nie musi mu w tym pomagać (chyba, że łamie to regulamin, wtedy macie opcję "raportuj post"). Dopuszczam napisanie posta, z prośbą o zamknięcie tematu, gdy jest to temat napisany przez Ciebie!'
29. Moderatorzy są zobowiązani pomagać wszystkim użytkownikom forum bez wyjątku.
V. Avatary,Sygnatury
30. Każdy avatar może mieć tylko do 200x200 pixeli.
31. Sygnatura może mieć tylko 400linijek
VII.Administracja
32. Członek administracji nie kieruje się dobrem własnym, lecz dobrem ogółu, dlatego nie będzie nigdy banów ze względu na prywatne zatargi między użytkownikiem a administratorem/moderatorem.
33. Członkowie administracji nie są "chodzącą encyklopedią wiedzy o grze", są normalnymi ludźmi, są omylni. Dlatego prosimy o nie zapychanie skrzynek PW / mail pytaniami o buildy, itd. Czytajcie forum, jeśli brakuje poszukiwanych przez Was informacji, to załóżcie odpowiedni temat i czekajcie na odpowiedź.
Offline